söndag, december 30, 2007

ja e SNYGG!!!!

azzå ida så ba ja skulle ta på mej min AAAAAS SNYGGA jacka å ja ba gick förbi spegeln ba sådär å ja ba SHIIET VA SNYGG JA E å de e ju sant för ja känner typ ingen person i värden (som ja känner hehe :P) som e så snygg som ja helt seriöst azzå haru sett mej så kmr du tro mej............ ÅÅÅH JA HATAAAAR alla som inte är snygga men azzå man kanju int va kansje så snygg som ja men iaf lite snygg men e man int de så HATAAAR ja dom

Översättning:

Titel: Jag är snygg!

Alltså, idag så skulle jag bara ta på mig min väldigt snygga jacka och då bara gick jag förbi spegeln och jag utbrast "SHIIET VAD SNYGG JAG ÄR!", och det är ju sant för jag känner nog ingen person i världen (som jag känner) som är så snygg som jag. Helt seriöst, har du sett mig så kommer du tro mig. Åh, jag hatar alla som inte är snygga! Man kanske inte måste vara lika snygg som jag, men i alla fall lite snygg, är man inte det hatar jag honom eller henne.

Text 1: 140 tecken.
Text 2: 159 tecken.

Genom att skriva som en idiot slipper man slå på tangentbordet 19 gånger, vilket kan jämföras med att skriva frasen JAG HETER ALEXANDER, till exempel.

1 kommentar:

Anonym sa...

Man sparar också himla mycket muskelkraft genom att inte trycka ner shift då och då.