tisdag, oktober 31, 2006

Citat

Ibland säger jag saker. Se och lär:


Shooflee! (Hej!)
*nånting* som hellre ville vara lopphäst! (Används när som helst)
Halo. (Hej.)
Mustach-Voff. (Svar på vilken fråga som helst)
M-m. (Ja.)
Uuuuuuuuuuuehhhhuuuuuuuuuuh. (Gnäll.)
Fü på daj! Fü! (Fy på dig! Fy!)
Mmm... sacrelicious... (När jag äter något gott)
They taste like... BURNING! (När jag äter något starkt)
Laawl. (Skratt.)
Råffel. (Skratt.)
Yippiyo, flip da flo, from da fettismeal of da minifeel, yeah. (Parodi på rap.)
YAAAAY! (Glad.)
Gaah. (Uttalas gaasch, men med tungan utanför munnen. Har vilken betydelse som helst.)
Mihihihi. (Skratt.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Bäste Supermegatax.

Vår granne har en 16 årig son.

Han säger ofta Hmmmmmm.... sittandes vid datorn:

Hmmmm... kan ha många alternativa betydelser enligt vår granne:

"ja, jag kommer och äter, fast det tar nog 20 minuter till, skall bara förgöra 87 monster till. Det kanske blir upp till 1 timme innan jag dyker upp"

"nej, jag skall inte åka med till Morfar, men hälsa så gott från mig. Du kanske kan ta med disken från mitt rum, och STÄNG DÖRREN när du går"

"ja jag har gjort läxorna. SLUTA TJATA gubbe. STÄNG DÖRREN när du går ut - och gå ut OMDELBART"

Högaktningsfullt
A Ukkinen

"